Sain tunnustuksen Iidasantulta ja Jenniltä

1255862124_img-d41d8cd98f00b204e9800998e  1255862124_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Seitsemän kohdan tehtävät:
1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen. Kiitos kumpaisellekin!      
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle. Jokaisen blogissa tämä jo tuntuu olevan, muuten laittaisin sen vaikka kelle!

Seitsemän asiaa joita muut eivät tiedä... ehkä :-)
1. Virkistyn aina illalla kahdeksan ja näin yhdeksän aikoihin ja voisin tehdä vaikka mitä.... mutta aamulla, mutta aamulla...

2. Hurahdan aina silloin tällöin johonkin... lintubongaukseen, pensasruusuihin, orkideoihin ja viimeksi nukkisteluun. Kaksi viimeistä on niitä "pahoja"  koska ne täyttävät myös pikkuhiljaa taloa...

3. Paras sienikaverini on Adam, 5v, mummin kulta... ja metsään ei mennä ilman kirjaa ja selvitystä tuntemattomasta sienestä.

4. Olen loputon laihduttaja... välillä näyttää taas, että mahdun johonkin vanhaan jota olen säästänyt sen varalle... mutta sitten taas mennään...

5. Äsköiseen liittyen, tai johtuen, olen suklaaholisti; palanen vain ja putki on päällä. Kuka pystyy syömään kahta riviä vaille kaksi levyä Fazerin sinistä puolessa tunnissa. Ja muukin merkki kelpaa

6. Minua ei juurikaan saa suuttumaan...Oikein niin, että "veret kiehuu"... sitten onkin veren painetta... vai onko ne mitenkään yhteydessä toisiinsa :-)

7. Olen julkaissut pienen runokirjan toisen tyttäreni ja hänen tuttunsa kanssa. Kuuluu sarjaan; toteuta ainakin viisi unelmaasi!